مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

۱-۱

1- یعنی خاک تو سر اون داور!

من نمیدونم این چه پنالتی بود روی مارسلو گرفت!

از اون بدتر مرادی خودمون!این داور کجا خوب داوری کرد؟چیز نگو مومن!


2- توی دانشکده ی قبلی توی برد به یک چیز جالب برخوردم!رتبه ی اول!فک کن! مردیم و در کل زندگی یک بار رتبه اول شدیم! البته من فکر کنم اشتباه کردند! ببین تو را خدا! ترم آخری باید رتبه اول میشدیم! اینم از شانس ما! یعنی من برم پز به کی بدم؟ خودمو واسه کدوم استاد لوس(!) کنم!


3- توی دانشکده قبلی هیچ مزیتی برای من و امثال من وجود نداشت. الان که شدیم رتبه اول، خیر سرمون فارغ التحصیل شدیم و مزایا روانه قبرستان شده!


4- یعنی من غلط بکنم بخواهم رتبه اول شدنم توی کل دانشکده را به رخ شماها بکشم!


5- من همونم که هر آخر ترم کلی نذر و نیاز میکرد مشروط نشه! آبروی خودمو بردم!یعنی منو  چه به رتبه اول شدن!


6- یعنی ای تو روحت حمید! گفتی بیا جای منو بگیر منم گفتم به روی چشم!ببین چطوری منو از راه به در کرد!


7- نه خداییش رفیقه داریم؟ به قول امان رفیق نایاب!


8- الان که یکم تخلیه شدم و ذوق مرگیدگی ام از بین رفت باید بگم که هوس درس خوندن زده به سر م! یکجورایی به دهنم مزه داده!

نظرات 8 + ارسال نظر

به به
سوووووووت
دستتتتتتتتتتت
بابا ایول بابا رتبه اوول
بابا دم شما گرممممممم،خیلی تبریک جناب
حالا کی بیایم شیرینیشو بخوریم؟؟؟؟؟فقط زووووودبگینااااامامنتظریم

سلام عزیزم
تبریک می گم
رتبه اول شدن ذوق مرگ شدنم داره دیگه...

تو یه کم دیر جوگیر شدی من از ترم ۵ به بعد چنانی جوگیر شدم که ترم اول ارشدم رو گند یدم حسابی د ر حد آبرو ریزی که آبجی کوچیکه م مسخر ه م می کرد... اما به خودم خیلی چسبید هنوزم که هنوزه مزه ش زیر زبونمه!!!

اشکال نداره سربلند فارغ التحصیل می شی...

خوبی خودت؟؟؟

میس الیی 1390/01/28 ساعت 13:10

از آخر اول شدی دیگه؟


بابا اینو میگفتی که ملت دلشون رو صابون نزنند برا شیرینی!

آقا من عاشق این شکلک هام با اجازه چندتا بزنم...کیفور شم:

عاطی 1390/01/28 ساعت 13:35

:دی!

من همیشه به دوستام میگم هر چیزی و هر کاری و هر اتفاقی تهش مهمه! اینکه نتیجه کار چی میشه خیلی مهمه..

خوبه که تو این آخر ترمی اول شدی..

فاخته 1390/01/29 ساعت 20:50 http://3881467hk.blogfa.com/

ااااااااااااااا الان تابلو بود به ما پز دادی که !
رتبه اولیت مبارک

یه سر بیا وبلاگم بدوووووو

سلام
بنده همینجا شما و تمامی طرفداران شانسلونا را به بصیرت و صبر دعوت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد