مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

شخم

میدونی؟

وقتی خوب خسته شدم

حسابی تشنه و گشنه شدم

اونوقت مغزم به کار افتاد!

گفت: به تخ*/مم!

مهم نیست مغز من شخم(!)دارد یانه!مهم این است چقدر بیخودی دهن خودمو آسفالت کردم!

دوشنبه هفته دیگه باحال میشم ها!محکم!اخمالو!مغرور و دهن سرویس کن!

نظرات 7 + ارسال نظر

اوه اوه یادم باشه دوشنبه اصلن نیام سراغت که اوضاعت خطریه

سلام
خب انشاالله زودتر خوب بشی.
موفق باشی

فاخته 1390/01/31 ساعت 14:41 http://3881467hk.blogfa.com/

خدا به داد برسه

عاطی 1390/02/01 ساعت 12:41

اوون تیکه ی آخر تهدید بووت یا مژده؟

:دی.

فرشاد 1390/02/01 ساعت 18:00

[قلب][قلب][قلب][بوسه] من آپم - من آپم [بوسه][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][بوسه] من آپم - من آپم [بوسه][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][بوسه] من آپم - من آپم [بوسه][قلب][قلب][قلب]

دوشنبه منتظررررررررررررررم ...

سارا 1390/02/04 ساعت 10:42 http://negah-e-aval.blogfa.com

سلام دوست عزیزشمارو دعوت میکنم به وبلاگ سایه ی عشق و نفرت با داستان هایه عاشقانه ی واقعی شما هم میتونین داستان عشق و دلدادگی یا دلشکستگیتون رو به صورت نظر خصوصی برای ما بفرستین تا با اسم خودتون یا با اسم مستعارتون در وبلاگ ما گذاشته بشه.اگه با تبادل لینک هم موافقی منو با عنوان وبم بلینک و بگو تا با چه عنوانی لینکت کنم.مرسی.منتظر حضور گرمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد