مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

بوی رفاقت

الف) وقتی رفیق شفیق و یار گرمابه و گلستان خود را بعد از حدود۳ماه میبینید عکس العملتان چیست؟

وقتی یک مرد ۱۸۴سانتی متری بیخیال محیط دانشگاه و نگاه عجیب و غریب دخترها و پسرهای دور و برش مثل یک بچه دوساله وقتی شما را از دور میبیند با شور و شوق خاصی به طرف شما میدود و آغوشش را باز میکند عکس العملتان چیست؟

۱- شما هم آغوشتان را باز میکنید و به طرف او میدوید.

۲- از شدت شورو شوق به غلیان درآمده و به گریه می افتید.

۳- از شدت شعف غش میکنید!

۴- شما هم به طرف او میدوید و میگویید؟ حمید دستشویی کجاست!!!


ب) یک شنبه رفتم دانشگاه جدید ثبت نام کردم،تک و تنها رفتم و برگشتم، موقع برگشت یک بغض عجیبی گلوم را گرفت، خیلی احساس تنهایی میکردم.هندزفری گوشی را گذاشتم درگوشم و صدای آهنگ را حسابی زیاد کردم و مدام به خودم دلداری میدادم که بزرگ شدم،که دیگه یک بچه نیستم!واسه خودم مردی شدم!ناسلامتی ۲۲سال سن دارم و یک مشت از این چیز و شعرها!

اما چیزی عوض نشد!نیاز داشتم یک نفر حداقل یک تعارف خشک و خالی بزند،یا حداقل بگوید شهر غریب و.....اگر به مشکلی برخورد کردی یک زنگ بزن و حدااقل آدرس بپرس،اما،بیخیال.


ج) برای دانشگاه جدید روزانه چیزی حدود ۵ساعت در رفت و آمد هستم!تا چند روز پیش سوار دوچرخه میشدم و حداکثر ۱۰دقیقه طول میکشید برسم به دانشکده اما الان....باری!زندگی است دیگر! گاهی او میزند و ما میرقصیم و گاهی ما میرقصیم و او میزند!!


د) به قول اوحدی:

گفتی: دل خود را سپر تیر غمم کن .... شمشیر بیاور، سپر و تیر چه باشد؟

ما را غم هجران تو بد واقعه‌ای بود .... این واقعه را چاره و تدبیر چه باشد

آره خانم!

-------------------------

پ.ن: با فیلترشدن ووردپرس من به اینجا کوچ کردم. دوستان عزیز از این به بعد من را با اسم "مخمصه های یک روح پیچیده" لینک کنید.اگر زحمتی نیست البته!امضا ابله سابق!

پ.ن: دوستان اگه واستون مقدوره توی یک پ.ن یا چیزی آدرس جدید من را اعلام کنید.خسته شدم از بس رفتم و خبر دادم!دلم نمیاد یک سری از خواننده هام را از دست بدم.نظراتشون خیلی برام ارزش داره.

پ.ن: الان ساعت ۲بامداد است و متوجه شدم گوگل ریدر فیلتر شد!شاید دارم اشتباه میکنم!نمیدونم والا!


نظرات 21 + ارسال نظر

وبلاگت بسیار زیباس
خوشم اومد خوش می نویسی
لینکت کردم
خوشحال میشم لینکم کنی

سلام مجتبی جان خوش اومدی خونه نو مبارک دلمون تنگ شده بود .

xatoun 1389/11/26 ساعت 23:49 http://xatoun.blogfa.com

داستان این دانشگاه جدید چیه؟

به به خونه نو مبارک
گزینه ی 1 ما که مثه شما بدجنس نیسم
فرقی نکرده یکم پا زدن دوچرخت زیاد شده همین

پسر آدم 1389/11/27 ساعت 00:41 http://ches

سلام آقا مجتبی/به روی چشم/نرسیدم این پستت رو بخونم/انشالله سر فرصت میام/فعلا

به به به.. به سلامتی و دل خوش.. مبارکا باشه.. ایشا ا.. چرخش برات بچرخه.. به به به.. چه دکوراسیون قشنگی.. چه مبلمان شیکی.. به به به..

سلام...
چقدر خوشحالم که هستی و می نویسی...
خبر داشتم که ف.ی.ل.ت.ر شدید اما نمی دونستم کجا پیداتون کنم !
الآنم انقدر غصه نداره که... اگه آدرس ِ دوستان رو داری برای هرکدوم که یه کامنت بذاری لینکتم بذاری خب میان دیگه!!
اطلاع رسانی نمیخواد!!
گوگل ریدر که هیچی همین روزا خیابونای شهرم ف.ی.ل.ت.ر میشه!!

سلام!
چرا فیلتر شدی؟؟ بابا آخه فقط تو نیستی یه عالمه دیگه از دوستای منم به طور هم زمان فیلتر شدن!!!
دانشگاه نو مبارک!! من تو جریان نیستم...یعنی الان کجا؟ چی می خونی؟

آلن 1389/11/27 ساعت 10:30

متاسفانه گودر فیلتر شده.
اسم تو و چند نفر دیگه رو میخاستم توو گودر اضافه کنم ، که متاسفانه فعلن مقدور نیست.

ولی یه پ.ن به پست آخرم اضافه کردم.

آلن 1389/11/27 ساعت 10:32

5 ساعت توو راه !!!
خودش یه سفره پسر.
مواظب خودت باش. خیلی زیاد.


بلاگ اسکایت منو کشته
تلخ نوشته رو فیلی کرده بودن الان دوباره باز شده
پیگیر بشو باز میکنن

فاخته 1389/11/27 ساعت 15:31 http://3881467hk.blogfa.com/

مبارک است منزل نو دانشگاه نو
عب نداره برادر
من الان سه سال 2:30 تو را ه رفت و برگشت دانشگاه ام که کلا رو هم میشه 5 ساعت عادت می کنی خونه زاد مترو شدم :)
مهم اینه پیشرفت کردی

گوگل ریدر ِ جی میل ِ من بازه !!

مومو 1389/11/27 ساعت 17:35 http://mo-mo.blogsky.com

خوش اومدین به خونه ی نو...
خیلی هم خوش اومدین!

وبلاگه تو هیچی:) گوگل ریدر رو بگو که فیلتر شد!کجا دانشگاه میری مگه؟یونی اصفهان نبودی مگه؟

سلاااااااااااااااااام
این وورد پرس مثل اینکه خونه تکونی که کرده همهی بلاگا رو فیلتر کرده من هر چی وبلاگ وورد پرس می شناختم همشون فیلتر شدن
در هر صورت خونه ی جدید مبارک
همچنین دانشگاه جدیدتونم مبارک باشه
سومیش چی می تونه باشه؟؟؟؟؟؟؟
حالا هر چی باید یه سور بدی این همه جا عوض کردی

سلام دوستم!!!
چرا روحت پیچیده شده این روزا ها؟؟؟

چقدرهم تو با این فیلتر و فیلتر شکن دست به یقه هستی آخه!!!
دانشگاه جدیدت هم مبارک باشه دوستم!!! امیدوارم موفق باشی!

مهم اینه که بنویسی!!!حتی اگه وبلاگت رو ازت بگیرن!!! بنویس!!! این رویش ناگزیر جوانه هاست!!! نمی شه جلوش رو گرفت!!! گیرم که می زنند! گیرم که می کشند! گیرم که فیلتر می کنند!!!

سبز باشی

این دانشگاه جدید دیگه چیه ؟ ولی هرچی هست ایشالا برات اومد داشته باشه و بتونی پله های علم و ترقی رو دوتا دوتا بالا بری و فردی مفید برای جامعه خویش باشی پسرم .
لینکم شدی عزیز جان

الا 1389/11/29 ساعت 20:23 http://yekela.persianblog.ir

مبارکه
جریان دانشگاه را کامل بگو دیگه شاید یه تعارف زدیم بهت

آزاده مرد 1389/12/06 ساعت 22:21

منزل نو مبارک
من با اینکه 26 سالمه، هنوزم وقتی وارد یک محیط جدید میشم (مثلا کارم رو عوض می کنم یا ...) همین حس بغض تو رو دارم
خیلی چیز افتضاحیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد