مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

هرزه گی

بوی هرزه گی میدهد

افکار چادرپیچ شده اش


---------------------------


مخاطب خاص نوشت:

میدونی عزیز دلم؟ مهم نیست چته، چرا اینجوری شدی و...

فقط الان که از درد تنهایی به تنهایی پناه بردی دارم بهت فکر میکنم!

صادقانه بهت بگم :تضمین نمیدم 20 دقیقه دیگه هم بهت فکرکنم، اما الان دارم بهت فکر میکنم، دوست داشتم همین چند دقیقه که بهت فکر میکنم پیشت بودم، از فانتزی هات برام تعریف میکردی، از مرغ های چاق و چله! چمیدونم ازهرچی!

فقط این لحظات احساس تنهایی نمیکردی!

پست با ادامه مطلب هیچ رابطه ای نداره!پست واسه دل خودم بود، ادامه مطلب واسه دل تو، نه راستشو بخواهی!ادامه مطلب هم واسه دل خودم بود!

اولی واسه حال و هوای دل خودم وقتی اون چندتا کلمه را نوشتم و ادامه مطلب واسه دل خودم وقتی به تو فکر میکردم!

نظرات 20 + ارسال نظر

هیشکی دوسم نداره
چرا نمیای وبلاگم؟
لینکت کردم

سلام
چادر پیش
اه

فاخته 1389/11/30 ساعت 14:33 http://3881467hk.blogfa.com/

چی شده ؟ کیه ؟

بالاخره چی شد؟ واسه دل خودتون بود یا یکی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گرچه مهم قشنگ بودنش بود

آلن 1389/11/30 ساعت 16:48

پست فوق العاده بود مجتبی.
یعنی خیلی خیلی.

از بابت ادامه مطلب هم ازت ممنونم.
آره ، اگه پیشم بودی کلی چیز و شر می گفتیم و می خندیدیم.
یعنی می خندیدیما. مخصوصن با اون طنازی های تو و خلاقیت در بیان موضوعات چیز و شر.

مسئله اینجاس که خییییییییلیییییییییی قشنگ بود ....
جناب آقای آلن من حسودیم شد والا ... جای من خالی ، آخه من عاشق همه این کارایی هستم که گفتید

ممنون واقعا عالی بود! نمیدونی چقدر کمکم کرد توی این روزای دربه دریم!!!

لیدی تمام عیار 1389/11/30 ساعت 22:26

افکار پیچیده و هرزه و بو گرفته...

لیدی تمام عیار 1389/11/30 ساعت 22:33

متاسفم که دوباره کوچ کردی!
تو اون یه هفته ای که فیلتر بودی خیلی اعصابم بهم ریخته بود هیچ طوری هم بهت دسترسی نداشتم .. مثلن عصر ارتباطاته!
یه سری چیزا هست اینجا نمیشه گفت خصوصی! هم که ظاهرا نمیشه گفت!! بی خیال گور بابای همشون ..خوشحالم که الان اینجاییییییی[:S003:

تند تند پست بذار]

سلام
خیلی عالی نوشتی...
نغز و ظریف...

خوبه که خودتو تو ادامه مطلب می نویسی...
نوشتن یکی از بهترین راههای تخلیه روحی روانیه...

گاهق وقت ها شاید کسی پای پیاده می رود روی نرومان... راه گم کرده شاید... به دل نگیر...

موفق باشی دادا

آلن 1389/12/01 ساعت 02:07

آخ ؛ خدا منو مرگ بده.
اس تو رو خیلی دیر دیدم.
یعنی موقعی دیدم که کرگدن اس داد که ؛ بیداری ؟
دیدم تو هم اس دادی.
جواب محسن رو دادم ؛ پشت بندش خاستم جواب تو رو بدم که بنده خدا باهام تماس گرفت.

دیگه حرف و حرف و حرف ؛ به مدت یک ساعت و ربع .
که اصلن اس تو یادم رفت.
شرمنده بخدا.

حالا جواب اس ت :
خوبم عزیز دلم. تو چطوری ؟ خوبی ؟
با تنهایی هم حال می کنیم.
البته نه از اون حال ها که مد نظر توئه ؛ جناب منحرف.

مرسی که اینقدر جویای حالی عسلم.

خوش به خالش!!که به یادشی

chorbakzan 1389/12/01 ساعت 13:27 http://chorbakzan.blogfa.com

سلام مجی جان.خوشحالم برگشتی اون روز بد فرم شوکه شدم.اینقدر گرفتارم که نتونستم زودتر بیام.امر شما هم انجام میشه چشم.
راستی عزیز همیشه همین طوری برا دل خودت بنویس که خوب می نویسی.

سلام دوست من آپم .منتظرتم.

قشنگ بود.. از اون پستهایی که به دل میشینه..

عاطی 1389/12/01 ساعت 15:42

عالی بوود!

الهام 1389/12/01 ساعت 22:42 http://sampad82.blogfa.com

هوووم...قشنگ بود...

مونا 1389/12/02 ساعت 00:00

سلام
خوبی؟
نه بابا فیس بوکم نمیرم دیگه حس اینا نیس
من وی پی ان گرفتم
ایدیش و بت می دم ادد می کنی ازش شماره حساب می گیری پول می ریزی به حسابش ازش اکانت می گیری مثلا ن ۹تومن دادم صد روز می تونم استفاده کنم
vpnpc
اینو ادد کن

سلام پسرخوب
پستهای اینجا با اینکه کوتاهن اما یه دنیا حرف دارن
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد