مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

رنگ دوستی

هوای گرفته امروز اصفهان، حال خراب روحی و جسمی من را، اصلا بگذریم!


دوستی واژه عجیب و خاصی است. دوستی ام با حمید خارج از قواعد دوستانه امروزی است. همین زیبایش کرده، رنگ و بوی خاصی به آن بخشیده و به نوعی شده است یک رابطه خاص.

وقتی رفیقت را بشناسی بعضی کارهایش که خلاف عادت معمول، تفکرات و منش اوست، حس خاصی را در تو برمی انگیزد و آن کار تا ابد بر دیواره ی ذهنت حک میشود.


این هدیه از آن جمله کارهای خاص است که انتظارش را نداشتم. صداقت و بی شیله پیله بودنش را همیشه دوست داشته ام و میستودم. آدمی مثل حمید کمیاب است و خوشحالم که من این کمیاب ترین را درکنار خودم میبینم.


نظرات 12 + ارسال نظر

دوستیت پایدارتر :)
دخترک کجاس گفتم میاد مینویسه ها ولی یه بار اومدو رف که

فاخته 1390/01/16 ساعت 18:57 http://3881467hk.blogfa.com/

خدا بد نده !
دستش درد نکنه

ایوللللللللللللللللللللللللل
یه کف به افتخارش
کاش دوستای ما هم از اینکارا میکردن واسمون
این رفیق شما دوست جدید نمیخاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستی 1390/01/17 ساعت 06:46 http://hastilady.blogfa.com

حمید اقا مجردن؟

سحر 1390/01/17 ساعت 12:23 http://sahar22761.blogfa.com

امان از وقتی که حال روحی و جسمی آدم خرابه و میخواد بگه به به چقدر همه چی آرومه و من رفیق خوبی دارم و من چقققدر خوشبختم و اینا ...

دمش گرم والا ... دوستیتون مستدام ... منم کلی خوش شانسم ، چون کلی دوووست خوب دارم و البته یکیشون تویی، بی اغراق اینو میگم

مجید 1390/01/18 ساعت 23:00 http://bisigaree.blogfa.com/

هوای حوا رو داشت ..ها؟
بگذر
تا در شرار او نسوزی
.
.
دوست خوب ...پیدا کردنش سخته
نگه داشتنش سخت تر
تو هم خوبی براش
که اینجا و به این شیوه ی قشنگ ازش سپاسگذاری
.
پررو نشی یه وخ..تو زیاد هم خوب نیستی..متوسطی

سلام.. امیدوارم همیشه دور و برت پر باشه از دوستهای کمیاب..

من برگشتم... با آپ جدید... بدو بیا [چشمک]

سلام شاد باش پیش ما نباش فقط شاد باش


درود.

دوستی، تنها در نفس ها معنا پیدا می کند.

نفسی به یاد دوست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد