مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

اولین پست

برخلاف بقیه ی دوستان که از پرشین بلاگ و بلاگفا به بلاگ اسکای کوچ کردند من از ووردپرس مجبور شدم کوچ کنم!دلیل آن هم فیلترینگ ووردپرس توسط حضرات ارزشی بود!

حس کسی را دارم که تا دیروز در حالی که سیگار برگی گوشه لب داشت اوقات فراغت خود را به قدم زدن در محله مونتمارتر و خیابان مونتاین میگذراند و وقتی از سیگار و سالن مد و تیپ های رنگ و وارنگ خسته میشد، به هرشکل خودش را به کافه فلور  میرساند وبا یک قهوه ی تلخ از خودش پذیرایی میکرد و بعد در افکارش غرق میشد ومنتظر میماند فرشته ی نجاتی از آسمان این شهر نازل شود و وی را از دریای طوفانی افکار پوچ و توخالی اش نجات دهد،وی را به ساحل آرامش برساند و بعد لب هایش را بر روی لبان خیس مرد خسته ی داستان ما بگذارد و نفسش را در کالبد نحیف مردک بدمد،دست خوش تراشش را بر روی قلب از کارافتاده مرد بگذارد و با فشاری، جوشش خون در قلب سرد مرد را احساس کند.

اما امروز تبعید شده ام به کوچه پس کوچه های کابل!هرلحظه انتظار دارم یک نفر بیاید وخفتم کند،بیم آن دارم حمله ای انتحاری من را پودر کند و بازگرداندم به خاک،به تین، به لجن یا هرچه اسمش را شما بگذارید و خدا میداند قراراست فردا در کالبد کدام از خدا بی خبری حلول کنم و بگذریم!

به هرحال رسم نمک خوردن و نمکدان شکستن را نمیتوانم بجا بیاورم(نه اینکه تا الان به جا نیاوردم!)!و از مدیران بلاگ اسکای به خاطر فرصتی که برای نوشتن به من دادند تشکر میکنم.

ولی حیف شد! دلم برای پاریس،برای سیگار برگم،برای دختران لوند، برای کافه فلور و....تنگ شده است.

نظرات 14 + ارسال نظر

اولین نظر این وبلاگ هم برای خودم!

آلن 1389/11/25 ساعت 21:07

به به . وبلاگ جدید مبارک.
خیلی خوش اومدی به بلاگ اسکای.

آلن 1389/11/25 ساعت 21:10

اینو بخون عزیزم. واست خوبه.

http://papyon.persianblog.ir/post/34/

فیلترشده عزیزدل برادر

آلن 1389/11/25 ساعت 21:11

جان من اسم وبلاگت رو عوض کن.
آدم دلش می گیره.

بذار : تولد یک رازقی

نمیدونم!

آلن 1389/11/25 ساعت 21:14

لعنت به تو که همه پستات خاصه.
لعنت به تو که بلدی چطوری کلمات رو توو جملاتت برقصونی.
لعنت به تو که من با خوندن جملاتت ارضا میشم.

حالا این تعریف بود یا فحش؟

آلن 1389/11/25 ساعت 21:18

قربان تشریف ببرید به قسمت " تنظیمات کاربر "
از اونجا ؛ هم میتونید عکس بذارین.
و هم میتونین در قسمت " درباره من " در مورد وبلاگتون توضیحات ارائه بفرمائین.

عکس میگذارم با پسوند جیف و....باز میگه پسوند را تغییر دهید!

آلن 1389/11/25 ساعت 21:54

ای بابا. بی شعورا چرا فیلترش کردن.
بذار ببینم میتونم یه لینک دیگه واست پیدا کنم .

به خدا خود خدا از دست اینا سر به بیابون میگذاره!

اوووووووه عجب تعابیری
خونه جدیدمبارک

رسوا 1389/11/26 ساعت 01:57 http://20ss20.wordpress.com


درود.

ملا ججان، تو ه که هی می ری گردش بابا.

حالا بستگی داره این رازقی چی باشه.

خونه ی جدیدتم مبارکه.

ایشالا یه خونه هم تو خود اینترنت بخری. بشی شازده دات کام خالی.
ایشالا.
بترکه چسم حسود، به حق پنش تن. فوت...فوت.

شاد باشی.

خوش اومدی به خونه ی جدیدت..
شرمنده من این مدت حالم خوش نبود از همه فراموش کردم!
دوباره برمیگردم..

والا شما همون روز لینک شدی ...
بعدم اینکه من خودم خیلی دوس داشتم بچه های اصفهانو ببینم ولی چون کم اونجا هستم و کل فامیلای من اونجا هستن فک نکنم بتونم

اول اینکه خونه جدید مبارک
دوم اینکه ایشالا بزودی برمیگردی پاریس ، بعد از خوابیدن غبار فت*نه .
سوم اینکه سرت سلامت آقا

لیدی تمام عیار 1389/11/30 ساعت 22:05

بون سواغ!

خونه مبله! مبارک :)

مجید 1389/12/02 ساعت 21:50

ووووونی...
نه
..کوووونی
چرا آدرستو به من ندادی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد